آزادوار شهری به قدمت تاریخ

وبلاگ روستای استاج نوشت:

بار دیگر موسم انتخابات فرا رسید در بین انتخابات شاید جذابترین انتخابات انتخابات شوراها می باشد چرا که زمینه حداکثری داوطلبان در آن مهیا می باشد و از همه مهمتر در روستاها که مردم همدیگر را بیشتر می شناسند و بازار رقابت کمی داع تر می شود حلاوت این انتخابات نیز دوچندان می شود.
این روزها رایزنی ها و قوم و خویش بازی ها دارد به اوج می رسد یکی نگران آن است که مبادا در این دوره رأی نیاورد و دیگری خوشحال است از اینکه با وصلتی که اخیراً انجام گرفته حداکثر رأی روستا را به خود اختصاص میدهد. دیگری نگران به نظر می آید علت نگرانی را که جویا می شوم میگوید امسال قرار است از استاجی های مقیم تهران و سبزوار هم در انتخابات شرکت کنند و این یعنی شکست ما.
علی ایحال باید قبول داشت سوار بر مرکب ریاست بسیار شیرین و دلچسب است اما پیاده شدن از آن کمی سخت و....
اما از هرچه بگذریم این خواسته مطرح می شود که کار را باید به کاردان سپرد اگر می خواهیم روستایی آباد و در خور شأن مرم این دیار داشته باشیم باید مسؤلینی دلسوز، وفادار و خدمتگزارانی متعهد انتخاب کنیم.
کاندیداها هم باید وجدان خود را قاضی قرار دهند نیت از حضور خود را اعلام نمایند و توانمندیهای خود را بیشتر بشناسند اگر توان خدمت رسانی را در خود می بینند وارد این عرصه شوند، نه به سفارش دیگران و مصلحت اندیشی. چراکه اگر چنین باشد هم به خود و هم به دیار خود خیانت کرده اند بالاخره این چهار سال هم میگذرد سرخوش آنکس که نیتی الهی داشته و گامی در توسعه و آبادانی برداشته و روسیاه آنکس که...
بیایید برای یک بار هم که شده در انتخابات قوم و خویش بازی را کنار بگذاریم و اصلح ترین را انتخاب کنیم. شایسته سالاری را بر قوم و خویش بازی ترجیح دهیم، از تجربه بزرگان بهره ببریم و به جوانان و تازه واردها اعتماد کنیم.
به امید یک انتخاب شایسته برای روستایی آباد

نویسنده: داود ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:به ,امید, یک, انتخاب, شایسته , روستایی, آباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است